Bildbomd från förr

Oj oj, vet inte varför jag gör detta, men här kommer en bildbomb från förr. Bilder på lite allt möjligt snyggt och fult.

studentbal -09


Fellow -08



Fendi på bete som ett- eller tvååring tror jag.


Fendi myser


Jag klippte av mitt hår -08


Phiis, jag, Nicole och Lucky -08


Julia och jag på ponnytävling


Jag & Lucky, always love. Även efter en pay n' jump i spöregn.


"Hopp" sa Lucky och tog i för kung och fosterland 


Lassy, still miss u.


Lucky Luke, 110cm.


Babe


Felfri i 120cm & 130cm -09


Mamma och jag i gbg, -07 eller -08?


Radicle och jag, msv b -07


Cherie i lb.


Lucky


alltid ett charmtroll! Lagggoooooo


Lucky 110cm Eslöv -09


Tess Tess. -06


Hajdåå



Kommentarer
Postat av: Malin2

Snygg som alltid!

2011-04-08 @ 08:04:00
Postat av: Marika

Vilken snygg bild på oss! ;)

2011-04-08 @ 15:14:29
Postat av: Malin

Weee va kul o se gamla bilder! :D tycker du borde lägga upp bild på Lucky, sån "då och nu", du vet... ;) även om han var fin då när du först fick honom, så är han ju mycket snyggare nu! :)



...och om inte Hasse vill se "Water for elephants" med dig så kan jag ställa upp som biosällskap! (A) :D

2011-04-08 @ 17:58:30
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0