Träning

Ska ge mig ut på en lång löprunda, behöver rensa mina tankar och finna min inre motivation. Oense med den som jag brukar vara oense med... Går knappt en dag.

Har i alla fall kommit fram till vad jag ska göra med mitt liv, jag vill hjälpa människor och det kommer jag göra. Människor som verkligen uppskattar det man gör och inte klagar på att man försöker "leka gud", enligt vissa ska man inte bry sig om andra och bara sig själv. Det faller mig inte i smaken...

Jag hoppas på att min mamma kommer bli den första jag kommer hjälpa, och jag hoppas hon kommer uppskatta det.

Jag ska nämligen söka in som personlig tränare, hoppas jag kommer in och att det blir perfekt. Nu går jag min egen väg och jag hoppas att jag hamnar där jag vill. Jag är driven och vill verkligen detta!

Hittade en kort utbildning i sthlm & gbg. I sthlm kan jag säker bo hos mormor vilket skulle vara perfekt! Just den utbildningen var ca 2veckor. Vill även utbilda mig ytterligare inom kost, anatomi & fysiologi.


Hejdå, är väl hemma när mina ben inte bär mig längre. So long.

Love Linn

Kommentarer
Postat av: Sandra Johansson

Gud vad roligt! Det tror jag verkligen att du hade passat som, du har sånt driv och engagemang för allt och alla. Dessutom jäkligt trevlig, jag hade iaf anlitat dig!

2010-09-04 @ 21:15:31
URL: http://teamjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0