Spaceship, detta MÅSTE NI SE!!!!!

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAH det var detta som var det roliga som jag skulle berätta om för ett par dagar sedan. Några av killarna på ljunghusen klädde ALLT i en killes rum(som glömt låsa haha) med aluminiums folie haahahaah! idén är ju helt genial, lite sur bara att jag inte själv kom på det haha. Jag är med i videon ca 1sek när jag bara tittade in.

Dessa killar är ju helt amazing!!

TimeLapse Ljunghusen International Space Station from Øyvind, Pål & Jon Morten on Vimeo.


Detta mååååste ni bara se, älskar när de skålar i mitten av videon haha.


Kommentarer
Postat av: Lisa

hahaha de roligtaste jag sett på länge! Hade velat se killens reaktion när han kom in i sitt rum...

Men var katten fick de allt folie ifrån?!

2010-09-02 @ 14:19:22
URL: http://lisakarolin.blogg.se/
Postat av: Bella

Haha, fy fasiken vad roligt!! Skulle velat se hur killen reagerade bara, han måste ju hamnat i chocktillstånd! De måste lagt skapligt mycke pengar på folie iaf;)

2010-09-03 @ 09:49:23
URL: http://horsesideonlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0