Söndag

Nu är det söndagmorgon och jag har precis stigit upp och ätit lite müsli. Frös något sjukt i natt haha, ska nog ha två täcken i sängen nu eller flytta upp till mitt andra rum på ovanvåningen. Dock är det ett minirum och det finns ingenting mer än en säng där, rätt drygt. Menmen får se. Jag får bjuda in Fendi om nätterna så han kan värma min säng haha, han hade säkert gått med det, en riktig stekarhäst!

Ska gå ut och ta ut hästarna sedan mocka och efter det blir det en tur till Gunilla, ska rida två eller tre ungisar idag. Det ska bli roligt, var längesedan nu.

Nej nu har jag inte tid att sitta här, shululuu!


Love Linn

Kommentarer
Postat av: lucke

God morgon, sovit gott? :P

2010-09-05 @ 08:01:13
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Tack så mkt älskade vän<3 Du förstår inte hur fantastiskt mkt dina ord betyder för mig! Du är så snäll! Tack tack tack!

2010-09-05 @ 12:36:48
URL: http://stallgrasma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0