Sjukt fina hästar

Mina tre hästar är så sjukt fina nuförtiden, var uppe och skrittade på Fendi igår och det gick bra. Får se om vi klarar av lite trav idag också. Ska bli skönt när han är helt inriden. Red Lucky och Phiis nu på morgonen och det gick supersuperbra, Lucky är pigg och glad som han brukar vara. Phiis har varit jättefin och lydig sista dagarna och det är så skönt att han inte drar av mig armarna när vi ska bromsa eller liknande haha.

Ska iväg till Gunilla idag och rida Fellow en sväng, får se om jag ska uppfostra honom med en utetur eller om det blir dressyr på banan. Gunilla är i slovakien tror jag och det är därför jag bara ska rida en. Får se om jag hinner med någon egen träning idag. Ska käka lunch nu, mocka, gärna putsa mina prylar(som ser för risiga ut nu) och möta Kisse kl 5 innan jag ska iväg till Gunilla. Återstår att se.

Nu ska jag se om jag hittar någonting att äta. Kränge som jag är!

Längtar tills jag ska hoppträna igen!
 

Love Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0