Ridsport

Såg att ridsport hade kommit så ska sätta mig och bläddra igenom den.

Har varit ute och mockat redan och hästarna har varit ute ett tag. Hängde upp en sån häst-boll i Luckys box och jag vet inte om det bara var en bra dag för Lucky, men han gjorde inget väsen i boxen idag. Kunde sova helt till kl halv 9, knappt nice.

Vet inte annars vad som händer idag, får väl se. Red bara en barbackatur igår på Phiis så han får gå lite hårdare idag. Fendi såg riktigt matt och trött ut idag efter vår långa promenad igår kväll. Han är säkert i trött fysiskt men alldeles säkert psykiskt.

Nu ska jag kolla runt efter lite nya innetäcken till hästarna, såg ett superfint bucas innetäcke på hööks när jag och Louise var där i onsdags. Fendi hade varit fin i ett sådant.


Love Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0