Ni är otroliga

Ni är ganska otroliga mina kära bloggläsare, igår var det 135st unika besökare, herregud. Varför då? jag skriver inget intressant men ändå är det fler och fler som hittar hit. Jag börjar få lite dåligt samvete bara för att jag inte skriver något kul haha.

Varit nere och tränat idag, igår blev det inget gym eftersom att jag var hos Gunilla en sväng. Så fick bli måndagspasset idag istället, rygg, biceps & underarmar. Det gick bra även om jag hade lite lågt blodsocker. Inte direkt något kul folk där, desto bättre tränar jag då. Tränade mycket på knäböj sista dagarna och jag tror faktiskt att det börjar sitta med tekniken nu. Återstår att se när jag ska börja träna på riktigt.

Louise & jag planerar en roadtrip till Linköping samt en härlig utgång i hbg för att se Familjen spela, wiiie. Familjen är ett måste och Parken ett stort plus!! Parken spelar nämligen på klubb Din Mamma i Linköping.

Imorgon blir det en uteritt med Fendi tror jag, antingen själv eller med Kisse & Klapp. Lucky & Phiis skall också bli ridna, snart har vi betalt ett ridhuskort på Herrevadskloster och då blir det andra bullar för alla hästarna. Tar knappt 10min att köra dit så det är perfekt. Phiis är anmäld till sin första tävling och ska gå en pay and ride innan. 

Sist men absolut inte minst är jag en ganska misslyckad människa, har jag fått reda på. Lever ett meningslöst liv tydligen och borde ta första bästa plan till en helt ny destination och bara lämna kvar allt här hemma. Träna får man inte heller, borde sitta vid tv och jobba på en plats i biggest looser 2011, sverige.

Hejdå


Kommentarer
Postat av: Louice Råå

vart ska du tävla och när?

och var och när e pay and riden? :)

2010-09-14 @ 23:48:00
URL: http://louiice.blogspot.com
Postat av: Anonym

Men vem har sagt det sista? Folk e lustiga, det var kanske någon soffpotatis som är avis för att du lever sundt och orkar träna så mkt, både hästarna och dig själv =)

2010-09-15 @ 16:08:34
Postat av: Sara

Jag såg Familjen i somras, grymt bra var dem!

2010-09-19 @ 21:21:42
URL: http://stallgrasma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0