Lucky

Idag var det min sista dag som hästpassare på heltid på jobbet haha. Hänt mycket sedan jag bloggade sist, man kommer först på nu hur mycket jag glömt som jag skulle skrivit. Aja tävlade och det gick egentligen inte så jättetokigt. Svängde lite snävt i första, sen i andra hoppade lucky till vänster och sen klantade jag mig. Lucky hoppade i stort sett till vänster på alla hinder så nu ska det kollas upp. Fått en tid i veckan hos en kiropraktor, tror hon att det är något annat skall han på undersökning av en veterinär. Lucky ska i alla fall ridas  som vanligt fram tills dess, Lucky är oerhört fin på marken nuförtiden så jag hoppas & tror att det bara är någon spänning eller så.

Nu ska jag ut och rida på Phiis & Lucky.

Här kommer några fina bilder som Malin tog på mig och Lucky i helgen. Jag tycker själv att vi passar i hop, jag älskar honom, hoppas han älskar mig med.





hej och hå här svänger vi. stackars lucky...


snygge hästen


Tappade stigbygeln också, aja, funkade väl helt okej att hoppa ändå. Tappar i princip ALDRIG byglarna, men i detta fallet skulle jag haft soft-up. Tror faktiskt jag ska köpa mig ett par sånna. Blir ett par svarta isf.


Love Linn

Kommentarer
Postat av: mumm

Snyggingar!!

2010-09-28 @ 16:29:31
Postat av: Ida

Klart han älskar dig! Ni är super fina tsm! Skönt att ha dig tbx här ;)<3

2010-09-28 @ 21:00:18
Postat av: Sara

Ni är så fina ihop!!

Var superkul o träffa dig i söndags, hoppas de inte dröjer så länge innan nästa gång;)

2010-09-28 @ 21:18:29
URL: http://[email protected]
Postat av: Farfar

Senere og vi er alene om gleder og sorger. Det er så store avstander, men det betyr ikke noe så lenge vi har glede av livet. Men det er ikke bare godt å være alene med seg selv og alle tankene jeg bør sortere til beste for tiden jeg har her i ensom-heten og mine kjære langt borte i Skåne.

Jeg klemmer deg på lang distans!!!

2010-09-29 @ 20:33:00
Postat av: Farfar

JA DET VET DU SÅ VEL!!!!

2010-09-29 @ 20:35:51
Postat av: anne

ska han till maritta?

2010-09-30 @ 21:37:32
Postat av: Anonym

Hej! Fin häst, fint hela ekipaget =) En fråga, vad är det för pad du har? Den ser så "lagom" ut. Tacksam för svar :)

2010-10-01 @ 11:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0