Kallt om nätterna

Helt sjukt vad kallt det är om nätterna nu, idag ska jag plocka fram fleecepyjamsarna till hästarna. Det var bara 1 plusgrad kl 6 imorse. Kommer också att få klippa Lucky snart så då blir det ett tjockare innetäcke som kommer fram. Får nog beställa hem ngt innetäcke till Fendi också, både han och Phiis skulle haft ett Amigo innetäcke. Aja vi får se.

Ooooo, nu slog det mig att jag har ett sjukt snyggt Eskadrontäcke som alltid varit lite wierd i passformen på Lucky, det har varit för tajt över bogen för Lucky och alldeles för lång hals. Fendi är ju en smalare modell och har längre hals så det borde passa, wiiihooo!

Nu ska jag bege mig ut i stallet och mocka, efter det blir det att ge hästarna lunch. Ska även städa lite i stallet hade jag tänkt. Funderar på att städa upp här inne också, inte damsugit på flera dagar nu så det börjat synas. Ska fortsätta läsa i träningsläroboken.

Jag vill rida i falsterbo igen.


Love Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0