Freakin' awesome

HELT JÄVLA SJUKT!!! Kom hem med en seger från Jägersro idag, Windhover(Klappen) VANN 3000m löpet idag!!!! Helt sjuuuuuukt! Rent statistiskt hade han ingen som helst chans att ta hem segern, kanske en liten chans att komma tvåa. Tror ni inte att den gamla gubben ligger 4 längder bakom in till nästsista kurvan?! Han lägger i 3 växlar högre än alla andra och spurtar förbi och vinner med en helt hals!! Det är överlägset!! Alla blev så glada, vi kramades hejj vilt och grät av lycka. 

Supergulliga Kisse & Johan tyckte att jag borde ta på mig en stor del av äran bara för att jag ridit honom sista veckan. Värmde verkligen men kan ändå inte ta åt mig särskillt mycket haha. Johan & Kisse är ett team, grymt bra på galopp också. Är så glad att jag bara får vara delaktig i det här, lyckan är stor när man lyckas själv men skulle bannemej påstå att lyckan är stor, om inte större, när någon annan gör det som man tycker om.

Anlände till Jägers


Han är så läcker!


Shane Karlsson gjorde en stålande debut på Klappen. Väldigt bra ridet!


Shane i gult och blått. Suddiga bilder kan vara ganska coola ändå


Lullar på som ingenting. 3000m är helt klart hans distans!!


suddigt, men segerdans wiieho!


Shane efter målgång "fan vilken häst, när det var 200m kvar gav jag honom en sista push, han stack iväg direkt"


Dancy var också där och gjorde sin andra start, blev fyra så det var grymt. Nu ska jag sova. Till er som ställt frågor. 1. jag rider inte galopp. 2. ja lucky var hos maritta, anne. Lucky är sne och har låsningar i ryggen. Behandlas och blir förhoppningsvis bra snart. Berättar mer imorgon. Tänker njuta av segern som Klappen fixade till stall Giersing-Lindén!

Love Linn

Kommentarer
Postat av: Malin

Sned och låsningar i ryggen? Isch, men det är väl sånt som kan fixas till ganska enkelt va? Bra att ni fick veta vad det var iaf... :) kram på dej!

2010-10-05 @ 17:01:48
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0