Svar

Fick en fråga om vad jag har för padd på Lucky från tävlingen senast. Tyvärr kan jag inte svara på vad det för padd eller vart den är köpt. Har haft den sedan b-ponnytiden så kan inte komma ihåg vart den kommer ifrån eller vad det är för märke. Det är en gelépadd i alla fall. Sliten och välanvänd.

Nu ska jag snart käka och efter det blir det en tur på Lucky. Red Phiis imorse och det gick bra. Igår red jag allihopa, Gunilla kom hit med Emmis och vi red ut en tur tillsammans. Jag följde med henne hem och vi red ut en tur där också. Jag hjälpte henne med lastningen av Emmis också.

Senare ikväll ska jag nog titta lite film med Öyvind om han hinner plugga klart innan och städa på sitt rum haha.

Fina duracellkaninen, gillar svansen haha. så blir det när man landat efter ett hinder ;)


Love Linn

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för ditt svar ang padden :)

2010-10-04 @ 22:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0