Träning - tisdag

Hade ännu ett riktigt bra träningspass på gymmet idag. Det blev ca 2timmar och 5minuters träning, effektivt. Rygg + biceps + traps + sneda bukmuskulaturen. Vet inte om jag sagt det, men persade i marklyft för 3veckor sedan, 90kg. Idag körde jag hela 5st repetitioner på 90kg och det kändes riktigt bra. Persade i sittande rodd också idag, 5 repetitioner på 65kg. Är ju inte så mycket för maxning på gymmet men nästa vecka ska jag prova på det också. I sittande rodd hade jag säkert tagit minst 75kg. Man brukar säga att allt över sin egen kroppsvikt är bra så det jobbar jag på. I flera moment är det avklarat, andra delar av kroppen vill man inte ta i närheten av sin kroppsvikt. Tex vill jag inte ta över 55-60kg i bicepscurls haha. Då blir jag större än Karl-Alfred ;)

Karl-Alfred, dock hade han större underarmar än jag trodde och inga biceps alls haha.


Nu ska jag fortsätta att titta på Svenska Hollywood fruar, hysteriskt roligt!!

Love Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0