Radiokanal

Och det är seriöst stora bud på att starta en Radiokanal. Jag & Louise hade varit helt outstanding, vår musiksmak är bara för bra och det är såklart den enda vettiga musiken att lyssna på.  Jag skäms inte för att säga det, men jag har världens bästa musiksmak. Tjo ho, sug på den.

Låtar som tillkommit under året 2010. Tänk vad snäll jag är som delar med mig. Bara att subscriba.
För många bra låtar

Min hångellista(japp ni läste rätt). Hette mys mys innan eller ngt.
Hångel- & myslista

Fatta fett det hade varit med en radiokanal, tror jag och Louise hade passat riktigt bra som radiopratare. Ingen av oss är ju direkt blyga heller haha.



Kommentarer
Postat av: Malin

Du HAR bra musiksmak :D nu ska jag lyssna på din hångellista, hihihi.

2010-11-11 @ 21:28:08
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0