Ny häst, tillfället.

Nu har det kommit en ny häst till väsmantorp. Ska passa en 11årig vallack till en vän till mig, en väldigt fin häst på ca 170cm. Imorgon blir första ridturen, det ska säkert gå bra. Isop som han heter kommer stanna i en månad.

Nu sitter jag och väntar på mat, är helt gaaaalet hungrig. Haft en bra helg annars. Varit full rulle hela tiden, något jag verkligen gillar. Haft Malin1 och Malin2 på besök här, båda två är jättefina tjejer. Jag & Malin2 var nere hos piloterna igår, först hälsade vi på hos Öyvind & company på ljunghusen. Hade tänkt sticka hem vid 9, var helt slut. Hälsade på Hans & de andra en sväng innan hemfärd, slutade med film där, inte alls planerat. Såg en bra film, kommer inte ihåg vad den hette, men det var ett lyckligt slut i alla fall haha.

Serveringen i fredags var helt underbart roligt, vi 4 tjejer had a awesome time. Inte illa att vi fick en skönt slant för arbetet heller. Hade typ gjort det gratis bara för att det var så roligt.

Snart ska hästarna få komma in, Fendi är svullen i sitt ena ben så han får vila.  Lucky skötte sig fint i dag.

Nu blir det MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!

Love Linn

Kommentarer
Postat av: Malin2

Tack för en fantastisk helg hörru :D

2010-11-14 @ 16:53:22
Postat av: warnmark -hästblogg

Sv; Tack så jättemycket =)

2010-11-14 @ 21:17:14
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0