Min kropp

Oj oj oj oj vilket träningspass det blev, detta tog alla rekord skulle jag tro. Det blev 2,5timme effektiv gymning + 40min cykling. Jag är ganska trött nu, ryggen fick sig ett ordentligt pass, biceps också, blev en hel del kondition också. Jag känner mig glad, lyckad, ja allmänt bra. Ganska otroligt att jag kan hålla motivationen uppe hela tiden, speciellt när man kollar på klockan och det gått 2timmar, kroppen vill sluta, men hjärnan vill bara mer, bara att hålla igång 30min till. För det var ju 2,5timme jag hade bestämt mig för. :) Finns ju de personer som aldrig tar tag i sin träning, varför gnäller ni då? Bara bestäm er för att ta tag i allt. Själv har jag gått ner ca 4kg också på 3veckor, och det är nog bara fett, onödigt äckligt fett. Får gärna gå upp de 4kilonen igen men då ska det vara muskler.

Vill absolut inte bli så skinny som jag var under förra nyåret, vägde knappt 50kg då, det var inte snyggt.

Ångrar att jag inte tog några bilder på min kropp innan jag började träna, hade varit så kul att jämföra med nu. Många som säger jag blivit biffig sista tiden, något jag inte ser själv, kanske därför jag håller motivationen uppe.

Proppade i mig två äggmackor(mycket protein i ägg, riktigt grovt bröd också, inga snabba kolhydrater där inte), tortillini, sedan avslutade jag med müsli. Är ju mer eller mindre besatt av yoghurt & müsli, mjaaauw.  

Imorgon blir det ett sk. "ströpass", kommer hoppa runt och träna lite allt möjligt på kroppen. Hela kroppen är genomtränad nu denna veckan, förutom trapsen. De ska jag pumpa sönder imorgon, kommer se ut som en tjur sen haha, skämt å sido.

Nu ska jag duscha varmt och gott sedan sova så sött i min lilla säng.

Såhär lagom sleten ser jag ut nu haha. Go' gla' ändå. 


Love Linn

Kommentarer
Postat av: Malin

Duktigt Linn, jag har träningsvärk efter benpressen igår, hinner inte gymma idag, men imorgon och helgen dååå ska jag träna sönder :D

2010-11-18 @ 08:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0