Lund

Igår var jag först hos Gunilla på morgonen, red två hästar, hemma runt halv 2tiden efter att ha handlat på vägen hem. Väl hemma gick jag ut i stallet och mockade lite snabbt, fyllde halm, bytade vatten, lade in mat i boxarna och sopade stallgången. Gick in och duschade, sminkade mig och fixade håret. På med stallkläder, cyklade upp till andra stallet och plockade in Isop och de andra småponnysarna. Tingeling skulle gå in lös(!), var lagom stressad över det haha, såg framför mig att hon skulle smita. Hon gjorde inte det, men sprang ut på plattformen till dyngan och nallade hö från alla höpåsar i stallet. Hon gick in i boxen till slut i alla fall, och tur är väl det.

Cyklade iväg och mötte Hans, spenderade eftermiddagen/kvällen tillsammans med fika, film och snack.

Idag fixade jag alla hästarna på förmiddagen, Lucky var grymt fin. Vid kvart i 2 tog jag buss och tåg till Lund för att möta fina Malin för en fika. Blev en snabbisfika på två timmar. Alltid lika trevligt att träffa den bruden. Jag har kommit fram till att jag måste ha en ny vinterjacka också, en vardagsjacka som inte ska användas i stallet. Av någon konstig anledningen används nästan alla kläder där till slut.

Fina Malin http://enhundradelssekund.blogspot.com/


hej hej på mig


Lund är fint


Love Linn


Kommentarer
Postat av: Malin

Komsi komsi till Malmö och shoppa :D <3 eller så får du köpa nån jacka i Köpenhamn nån dag snart ;)

2010-11-21 @ 21:36:25
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com
Postat av: Malin2

Haha alla kläder hamnar i stallet till slut ;)

2010-11-22 @ 08:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0