Ismael

Just nu spelas Kent-Ismael i min dator. Den är så bra, skäms att jag kommit på det först nu. Louise som så tappert försökt få mig att lyssna på den och gilla den för längesedan.

Annars har jag kommit underfund med att min dator strejkar då och då. Mellanslag funkar bara stundtals och "x" är lite seg. Tror inte jag spillt något på tangentbordet så det är lite märkligt. Aja.

Kom precis hem från Ljhed, varit och fikat, eller ja jag fikade inte. Var inte hungrig eller något, tog en kopp te istället. Regnade när jag cyklade dit så var ju lagom snygg, såg mer ut som en duschad katt. Inte lika skoj. Ringde becci på vägen hem och hon kommer lite senare idag, ska handla och laga mat, en film blir det nog också lite senare. Sen somnar vi säkert gott!

Katt delux på mig. 


Nu ska jag städa lite i köket, hänga tvätt och baka lite till mig & Becci.

Ha det gott allesammans!

Love Linn

Kommentarer
Postat av: Louise -

Äääääääääntligen Linn !

-Själv har jag fått dille på Ceasers igen ! ;)

2010-11-11 @ 09:45:12
URL: http://formone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0