Yeaahj

Dagen har bara sprungit iväg känns det som. Alla hästarna har fått motion, jag har fixat i stallet, bakat kaka, cykla upp och ner från gymmet, tränat och slutligen kollat på dating in the dark. Jag fullkomligt ÄLSKAR datingprogram haha. Visst blir man sugen på kärlek. Hade varit kul att prova på att ha en date i mörker. Men hade ändå varit svårt, själv går jag ganska mycket på utseende till en början så man vet aldrig vad det hade lett till. Killen i dating in the dark som gick på date med Josefin såg rätt najs ut. Skidåkare också tyckte jag dom sa? Haha och nej, jag har inte glömt bort min lilla hemliga kärlek från GBG, Daniel Deusser, hahahah! Skämt å sido.

Lagt om minn träningsprogram på gymmet nu med, ska inte träna lika mycket stryka längre. Kom inte i min nya kingslandsskjorta som jag köpte i december. Gick nästan inte att knäppa och den var tok för liten i ryggen. Ska fokusera på mer uthållig styrka nu om jag ska träna stryka. Ska även komma igång ordentligt med konditionsträningen. Lite tråkigt bara att de inte är någon som vill va med ut och springa från gymmet. Är bara sååååå drygt att springa på löpbandet... I alla fall mer än en halvtimme.

I helgen blir det SM i hbg, får heja på Jörgen som ska vara med, ska även träffa Louise (www.formone.blogg.se) där och vi ska smida planer. :)

Nu ska jag duscha sen sova, hoppas jag slipper drömma massa konstiga drömmar om att Lucky käkar bacon...

Där har vi Geir när han går banan i GBG, hade lätt velat haft en sån jacka... :(


Love Linn

Kommentarer
Postat av: jockeeeee :D

och du ska träffa mig med :D <3

2010-03-08 @ 23:46:29
Postat av: Jennie

åh, HBG hoppas vi träffas! :)

2010-03-09 @ 09:28:55
URL: http://jenniekriistensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0