Tjena mittbena

Gud vad effektiv jag varit idag, gick upp halv åtta, bakade en kladdekaka till min besökare idag, tog ut hästarna, tog ut kakan ut ugnen, lagade frukost, damsög medans jag kokade gröten, käkade den samtidigt som jag kollade på ett avsnitt av SUCCÉDUON Anders och Måns. Riktigt roliga är dem, fulsöta med. Damsög resten av huset, fick hämta dagsugaren som jag använt i stallet då och då för den här inne sög bokstavligt talat, eller ja den sög inte alls. Jäkla skitdamsugare som pappa köpt,skam. Gick i alla fall ut och mockade sen, nu är kl halv 11 och Louise kommer kl 11. Ska bara fixa mig lite nu sen blir det bara fika och smida lite planer.

Ikväll är det ju träning för Jörgen, och jag ska rida Telli efter träningen. Gunilla kör dit med honom så han kan rastas lite. Han kommer nog vara gaaalen haha.

Nu ska jag fixa mig lite och koka kaffe. Ha det gott allesammans. Love Linn


Kommentarer
Postat av: Maja

sV; Ja, haha! Ibland ska de väl gå bra också!

När är din nästa tävling förresten? Jag funderar på om vi någon sång kommer hamna på samma, haha! För visst bor du i skåne?

2010-03-18 @ 12:36:42
URL: http://jagblirsnartvansinnig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0