Matlagning, inget strömsholm heller.

Håller på och lagar mig lite lunch, kycklingfilé och pasta, så gott. Har fortfarande riktigt mycket träninsgvärk, tränade hårt i måndags, 2timmars gym och 40min cykling, igår blev det "bara" 1,5timme gym och 40min cykling. Idag ska jag ner och träna ben.

Igår flyttade min cwd sadel, den blev såld för några dagar sedan men hon hämtade inte den förän igår. Måste erkänna att jag kommer sakna den, min mamma med. Menmen vad gör man inte för sin äklskade häst?

Red Lucky nu på morgonen och han var helt stirrig, överladdad och det sätter sig i huvudet på honom haha. Snödrivor är fruuuuktansvärt läskigt tycker lucky. Ingen hoppträning på torsdag och jag har bestämt mig för att inte åka till strömsholm, måste tänka på Lucky och inte mig själv. Han kan inte tävla helgen innan, åka på tvådagars träning och tävla helgen efter. Det är helt oansvarigt, så vi stannar hemma, kommer fler chanser.

igår satt jag och msnade läänge med min kära vän Mathilda och vi planerade sommaren, antingen ska vi på meeting till Sunne eller Karlskrona Lyckå. Lutar mest åt Sunne. :)

Nu ska jag kolla dating in the dark och käka. Love Linn

Kommentarer
Postat av: Maja

SUNNE ÄR MIN GAMLA HEM'STAD'!

De tävlingarna är oftast riktigt uppskattade, har dock tyvärr aldrig ridit där själv...

2010-03-24 @ 20:14:41
URL: http://jagblirsnartvansinnig.blogg.se/
Postat av: Maja

När bodde du där!? :O

Jag började inte rida förrän 2002, men jag hjälpte också till vid SM ;)

2010-03-25 @ 08:25:32
URL: http://jagblirsnartvansinnig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0