Lucky

Lucky i lagklassen, min gamla kavaj på. Fick lite fina tryckmärken av den på armarna också haha. Därför jag bytade till andra 120cm klassen.



Lucky är så fin, han passar faktiskt ganska snyggt i en tabaccofärgad sadel? Nu i veckan får Rid In hem en ny Amerigosadel som var något smalare än den vi skulle ha, men Sofia tyckte att vi kunde prova den på honom och se om den passar. Den var brun, men det gör inget. Fast egentligen tycker jag det är ganska snyggt med ljusa sadlar, färgar inte heller av sig så mycket på ridbyxorna.

Nu ska jag sova, video kommer väl upp imorgon. Den bearbetas på u-tube just nu.

Love Linn

Kommentarer
Postat av: Amanda - allt går om man bara vill

åh han är så fin!

2010-03-22 @ 17:53:29
URL: http://showjumpingbyamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0