Just de!

Just de, jag glömde ju lägga upp en video från när jag red Telli i söndags. Telli är ju som sagt Fellows halvbror, de har samma mamma. Men Telli är istället e. Robin z. En hur gå häst som helst, väldigt valpig och gullig! Telli blir 4 till sommaren tror jag det är. Breeders är ett mål så får vi se hur allt kommer gå när han ska ut och tävla osv.

Knappt knubbig jag ser ut då, med väst och allt. Brukar ha de när jag rider Gunillas ungisar, man vet aldrig vad de små kan hitta på...



Nu ska jag käka(inte min favvo mat, men vad gör man?) lite sen cykla iväg för att träna, wiiie! Hoppas de är någon kul på gymmet idag, vilket det säkert är :D

Love Linn


Kommentarer
Postat av: Emelie Nordström

är inte detta trolleholms lilla ridhus?;) Fin blogg! :)

2010-03-03 @ 17:34:12
URL: http://emeelien.blogg.se/
Postat av: Emelie Nordström

sv; färgen på de väggarna tar man inte fel på;) haha, Tack så mycket:)

2010-03-03 @ 22:29:57
URL: http://emeelien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0