Jag är störd...

Ska hoppa in i duschen nu efter att jag ätit lite grann, sen bär det av mot klippan ska träffa härliga Louise och vi ska snacka lite om företaget. Dock får ni inte veta mer om det nu, vill inte avslöja för mycket.

Måste bara skriva. Jag vaknade tidigt imorse täppt i näsan gick jag ut i köket för att ta nässpray, plötsligt får jag bara en kick tänker "nej jag ska nog fan ta och göra mig en macka!?" Och tror ni inte att jag gör det också? Helt inne i det öppnar jag kylen, tar ut mjukosten, brer ut den på en torr macka, går in i sovrummet, sätter mig i sängen och käkar upp den som ingenting och somnar? Hur jävla konstigt är inte det att gå upp kvart över 5 på morgonen och bre sig en macka? Jaja, sov gott i alla fall :D



Hörs väl senare. Love Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0