It's me

Wow! (inte datorspelet world of warcraft) utan WOW, jag mår bra haha. Sovit tills elva, riktigt nice. Tog ut hästarna halv 8 sen gick jag in och sooooov. Jag låg och sov så sött och sen när jag vaknade hörde jag min gamla hund snarkandes haha. Så jäkla gullig! Nu kokar jag mig ett ägg sen ska jag ut och ge hästarna lunch och mocka. Rida ska jag göra efter det.

Haha var en kille som ta till mig på facebook, han skrev ett meddelande sen och sa att jag såg ut som en prinsessa. Jodå man tackar? För övrigt som han ut som en turk? Vad är det med mig och turkar varför dras de till mig? Inget fel på turkar men inte riktigt min smak.

Ni tittade väl på videorna från igår? HAHAHA!

Love Linn

Kommentarer
Postat av: Jennie

alltid utlänska killar som addar på facebook... förstår inte vitsen?

2010-03-30 @ 12:48:38
URL: http://jenniekriistensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0