HBG

Såg en sjuuukt fin häst idag, e. quite easy precis som Lucky. :)

kom 8.a tror jag i SM för seniorer. Spike Jones  och Sandra Carlsson


Vann gjorde Douglas Lindelöv, helt klart rätt vinnare enligt mig. Han red riktigt bra, höll på att rida fel men löste allt skitbra. Imponerande.

Men Spike Jones hade jag lätt velat ha om jag fick haha. Men själv tycker jag minst att Lucky är lika fin, till och med finare. Lucky är världens finaste. Ska ut och pussa honom godnatt nu och ge kvällshö.

Love Linn, ps tack för idag allihopa. Jennie, Louise, Becci, Jocke med flera. Ni är alla guld värda.
Ser fram emot torsdag när jag får finbesök från Ä-holm. :D d.s


Kommentarer
Postat av: Julia

HAHA, ja herregud... höll på att dö när han aldrig svängde in... riktigt bra på en riktigt bra häst! :D

2010-03-14 @ 21:51:50
URL: http://juliiaaaaaaa.blogg.se/
Postat av: Louise

sv:



Tack vænnen! Det var en suprhærlig kænsla!



Længtar tills på torsdag, jag har en riktigt bra idé på gång!

2010-03-15 @ 10:48:02
URL: http://formone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0