Gården

Det var tydligen många som ville se gården som jag drömmer om. Jag har insett att jag antagligen inte kommer ha råd att köpa den så jag förlorar inget på att visa den... Sorligt nog. (om jag inte skulle gifta mig med en miljonär, vilker säkerligen inte kommer hända haha.)

Här är länken till gården.
http://hem.bredband.net/giganternas/


Har ridit alla tre hästarna nu på förmiddagen, underbart väder och man kunde inte annat än njuta. Nu har jag precis käkat två feta mackor, men ändå är jag hungrig. Ovanligt, nej, är bannemej alltid hungrig. Idag blir det cykeldebut till gymmet, yeaaah! Ska cykla härifrån vid halv 6 eller ngt. Är ungefär vid gymmet kl 6 då. Idag blir det ben och axlar som ska tränas, tror magen ska få sig ett nytt pass med. Träningsvärken i den har lagt sig likaså i rygg(nästan). Istället har jag jättemycket träningsvärk i underarmar...

Red barbacka på Fellow och han var en riktig dressyrstjärna idag, jättehärligt. Han verkar tycka dressyr är roligt så ska trimma honom ordentligt inom den grenen. Om han är en ny Totilas et jag inte men man kan ju alltid försöka. Blir han så bra som Totilas får nog Johan Wessner köpa honom för en billig peng(i alla fall billigt om man jämför med vad Totilas kostar haha!).  ;)

Puh stekte sönder igår i vårsolen!


Love Linn


Kommentarer
Postat av: Sarah

Kanske ska vi bli sambos?;) ahha

2010-03-03 @ 14:44:24
URL: http://ridsportsarah.blogg.se/
Postat av: Anonym

FELLOW, KOMSIKOMSI! :D hahahahahhaha, JAG TAR HONOM PÅ STUTS! Han kommer bli så fin! :D MOORLANDS FELLOW, du hör väl själv? FRAMGÅNG! :D <3

2010-03-03 @ 22:16:44
URL: http://cochon.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0