Fråga

Fick en fråga om jag kunde skriva lite om mina hästar, hur de hamnade hos mig osv. Och självklart ska jag skriva om det, jag gör det inom de närmsta dagarna. Har inga bilder som sagt på denna datorn men kopplar min extrena hårddisk så det löser sig.

Just nu sitter jag och äter ananas ur burk haha, skitgott och nyttigt. Ser fram emot morgondagen när kära Louise kommer hit på besök och vi ska prata om vår framtid haha. Jag ska baka en kaka så vi kan ha det lite mysigt med prat och fika. 

Sjuuukt gott.
 

Fellow var återigen en dressyrstjärna, vad är det som håller på att hända? kommer jag blir intresserad av drressyr? Kommer jag och fellow tävla i dressyr och isf i vilken klass? Detta är sjukt alltså,Jennie har smittat mig med dressyrnojja haha, vet inte om jag ska vara tacksam eller inte?

Lucky var lite speciell idag, han var extremt rädd för snödrivor och osynliga saker som dök upp lite överallt. Men han var inte den enda, träffade Johan och Kisse när jag var ute och red och deras ena tävlingshäst var helt galen. jag skämtade lite " är hästarna pigga idag" med Kisse tyckte nog inte det var kul haha. Hon svarade bara "han hår gått lite för lite sista tiden" så galoppade de iväg i världens fart.

Nu ska jag alldeles snart duscha sen sova, har en del att göra innan min vän kommer imorgon vid 11.Om hon hittar hit ;)

Love Linn

Kommentarer
Postat av: Louise - Från flygplan till hästrygg ToR

Åh, annanas ! Har precis skurit upp min och den var alldels perfekt, så där söt och god! Ser framemot morgondagen :)

2010-03-17 @ 22:26:03
URL: http://formone.blogg.se/
Postat av: Ryttarliv - Hästtidningen på nätet

Vilken fin sida du har! Och snygg häst :o) Välkommen förbi Ryttarliv - Hästtidningen på nätet!

2010-03-18 @ 00:08:50
URL: http://www.ryttarliv.se
Postat av: Hoppbloggen

Åh vad underbart got med Annanas!



- Roligt att du börjat intressera dig för dresyr också. men vet du vad? Man får gilla båda ;)



Jag är hoppryttare som månadstränar dressyr och väntar på en passande dressytränare!

2010-03-18 @ 01:16:01
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/
Postat av: Frida

att fastna i dressyr träsket är inte speciellt svårt :p Sen jag fick samantha har jag i princip lagt av helt med hoppningen... Har väl hoppat ca 5 ggr på 1½ år :o

2010-03-18 @ 19:10:59
URL: http://fridastuhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0