Dressyr

Red dressyr på Lucky nu ikväll i trolleholm och det gick jättebra. Lucky skötte sig och han såg nästan glad ut hela tiden, han hatade mig inte så mycket över dressyrpasset som jag trodde. Blev ett intensivt pass på 45-50min. Nöjd såg han ut när vi kom hem.

Red Phiis innan idag också och han var såååå duktig, inte alls lika stark som han brukar. Provade ett annat tvådelat bett från metalab, alltså ett helt vanligt tvådelat bett. Hade det på min d-ponny, och tydligen passade det på Phiis. Gick super i alla fall. :)

Fellow vilade och imorgon är det hans tur att komma ut på äventyr. Imorgon ska vi ju prova ut en Amerigo sadel till Lucky men ska ändå rida honom innan. Tror inte att det blir så mycket ridning av sadelprovningen.

Goooood natt, love Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0