What a night!

Herregud vilken kväll det var igår, galet och roligt. Kom väl hem vid 4någon gång, gick ut och tog ut hästarna vid 8, trött men kunde inte sova. Segade till halv 10 kanske och sov till 2(!!!). det är det längsta jag sovit någonsinn. Vaknade med alla kläder på, resulterar väl till en bra kväll antar jag?

Mamma var supergullig och mockade, oerhört glad och tacksam för det. :) Ska snart ut och rida mina små pållar, imorgon ska jag till Kristianstad och hälsa på Joanna som kommit hem på besök från England. Knappt längtat efter den lilla stumpan! :)

Mamma & Lucky


Love Linn


Kommentarer
Postat av: Sara Wahlund - Hästblogg

De är så de ska vara, ska man ut o festa eller så så får man ju göra det ordentligt ;)

2010-06-13 @ 22:39:31
URL: http://stallgrasma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0