Snabba vändningar

Tänk egentligen vad snabbt allt kan ändras, jag ville ha en kattunge och mamma sa nej, i andra sekunden berättade jag för mamma att jag köpt en häst. Ville haft en kattunge också men är mer än nöjd med en häst(mer överlycklig haha). Vem vet, kanske blir en katt också när Astrid har fött, haha. *blink blink*

Det är jag som döpt Astrid till Astrid så får hon massa fina bebisar ska dem heta massa annat fult, typ Stig-Bertil, Klas-Gunnar, Lisa-Kristina osv. Fint va? Vår ena katt hemma heter ju Helge, lika snyggt! :D

Fendi på bete förra sommaren, min fina och knäppa plutt.


Ska göra lite pannkakor hade jag tänkt, måste försöka bli lite pigg inför jobbet senare. Ska rida en tur, nu har Dancy åkt så blir lite mindre jobb där. Kommer faktiskt sakna den lilla bruttan lite, tuff brud i lyxförpackning. 

Någon som letar en bra unghäst med bra hoppstam kan höra av sig till mig. Finns blandannat unghästar e. Heartbeat, Robin z, Emmerton & Jaguar Mail. Heartbeaten hoppade för första gången igår och var inte alls tittig, gjorde allt han skulle. Blir en bra hopphäst tror jag.

Love Linn



Kommentarer
Postat av: Jannie

du kan få en av mina kattbebisar ;) hehe

2010-06-03 @ 12:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0