Sliten

Är fortfarande inte frisk och känner mig riktigt sliten. Ska snart bege mig ut i stallet och mysa och pyssla lite med hästarna. Lucky blev så glad när han blev riden idag, en dags vila och han blir lite mongo hihi. Han är verkligen en liten arbetsmyra, hatar att ta det lugnt.

Var ändå inom Flädie och kollade på kavaj idag, tyvärr hade de mest Pikeur och en och en annan Shires kavaj. Den enda kavajen jag fastnade för var Pikeurs softshell kavaj, den var väldigt tunn och bekväm att ha på sig. Tyvärr var den antingen röd, svart eller blå. Absolut ingen av de färgerna jag hade tänkt mig... Jag vill ha en olivgrön eller en grå. Får bara mer och mer panik... Måste hitta en kavaj snarast.

Oj glömde tydligen publicera detta inlägg. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0