Slappt

Sitter och slappar i soffan och kollar på tv, min bror har också blivit sjuk. Nicole ringde, hon och jörgen är också sjuka. Varför blir alla det nu? Jag är fortfarande hes och låter som om jag skulle ha rökt i flera flera år... Vilket jag aboslut INTE har gjort.

Red alla innan och det gick väl bra, Phiis fick ha graman eftersom att han beter sig fruktansvärt omoget nuförtiden. Lucky och Fellow skötte sig, tror Fellow kommer uppskatta att komma hem på bete i sommar. Får hopaps att Gunilla kan rida honom lite fler gånger än vad jag kommer hinna med. Kanske kommer rida där 2ggr i veckan, och mer behöver ju lillkillen att gå.

First Fendi


Längtar tills Fendi kommer hem till mig. :)

Love Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0