Ro i kroppen

Nu har jag äntligen fått gymma, det var helt fantastiskt och jag läääängtar tills nästa gång. Blev rygg, biceps och traps idag. Kroppen mår riktigt bra och när jag kom hem red jag en långrunda på Phiis, han fick galoppa mycket idag och glad blev han för det.

Imorgon ska Fendi på en promenad och jag tänkte se om han skulle ha sadel på sig. Lika bra att han vänjer sig vid sadel så fort som möjligt. Tror kanske till och med att han haft sadel förut? Aja, återstår att se.

Nu är jag trött och ska snart hoppa in i duschen för att senare sova. Hästarna ska ut tiiiidigt imorgon bara för att Fendi blir så lätt uttråkad annars.

Love Linn

Kommentarer
Postat av: Sara Wahlund - Hästbloggare

Sv: Ja jättetråkigt.. Vet inte riktigt hur jag ska hantera det.. har tappat suget till allt.. Men de blir väl bättre snart, tiden läker alla sår eller hur e de nu.. <3



Härligt att du fått börja gymma igen :) Jag fundera på o börja jag med för o få mer styrka o kondis i ridningen.

2010-06-27 @ 10:53:39
URL: http://stallgrasma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0