Kass ryttare

Lucky var fantastiskt fin idag på framhopp och hade säkert varit lika fin inne på banan om jag ridit bra. Hoppade ettan och red sjukt dåligt till tvåan och rev. Utgick sedan. Var frutansvärt besviken och ledsen ville bara vrida tillbaka tiden och göra om allt.

Haft en ganska upp-och-ner helg, jättenöjd med honom igår och idag. Mindre nöjd med mig själv idag och i fredags.

Kan ju i alla fall glädjas åt att han fortfarande var riktigt fräsch idag även om han gått tre dagar. Ibland förtjänar jag verkligen inte denna fina häst men men.

Sitter och letar efter lite tävlingar som passar mitt schema men tyvärr ser det inte ut att bli tävling på ett tag. Vilket kanske är bra för Lucky även om Elina tycker att han ska tävla lite mer nu när han är 7år. Funderar på att rida en pay and ride så han kan träna på att hoppa vattengrav bland annat.

Tänkte fotta grejerna jag ska sälja sen blir det nog en bloggpaus tills vidare. Vet inte om jag orkar blogga mer. Vem vet kanske ändrar mig imorgon.


Kommentarer
Postat av: Louise Elving J.

ni är bäst endå vännen! det går fler tåg.. :)

2010-06-06 @ 20:51:08
URL: http://www.Aaero.devote.se
Postat av: Sofia

ibland får man ha sämre dagar, ni har gått bra resten av helgen väl? glöm det dåliga och tänk på det positiva :)

såg att ni kanske får hoppa i falsterbo :D

2010-06-06 @ 22:58:07
URL: http://kumpumaki.blogg.se/
Postat av: Tina

Hej Linn, jag skötte Equipe:n idag och såg när du red. Jag tyckte du skulle fortsatt. Det var MÄNGDER med folk som tog ettan halvdannt och ev 2:an och sen gjorde resten av rundan brs.

2:an var nog dagens svåraste linje lr nått, uppenbarligen.

Kul att se den där Lucky live iaf :)

2010-06-07 @ 08:44:44
URL: http://tinatjejen.blogg.se/
Postat av: Evelina

hej jag vill köpa dina skor. Hör av dig!

Bor i klippan så kan när som i stort sett :P

2010-06-07 @ 09:08:42
Postat av: Tina

Sv:

Det går väl an att vara perfektionist, men man får ju vara det med måtta. Vad ska du lära dig att förbättra dig utav om inte av dina fel och brister?

Fast de e klart, de e ju lättare att vara perfektionist om man skippar att göra eller rätta till det man känner sig dålig på. Det är så otroligt mkt folk inom ridsporten som missar det där tycker jag.

Klart att de e kul att se folk live, har snavat in på den här bloggen några ggr och kände ju återigen namnet på startlistan :)

2010-06-07 @ 16:26:54
URL: http://tinatjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0