Ingen vettig rubrik

Herregud, klockan är redan halv 3. Vart tog dagen vägen? Var ute i stallet och red vid halv 10, red allihopa och det var mockat och klart vid halv 2. Det är ett riktigt märkligt väder ute idag, det är sol emellan åt och ibland öser det ner. Vi är i juni, det ska vara fint väder då.

Hoppas på uppehåll ikväll i alla fall så man slipper ta med sig paraply ut i natten haha. Om det nu blir något, tror knappast att mina norska vänner vaknat efter gårdagens fest med alla andra flygelever haha. Hoppas på många smakiga berättelser i kväll :D

Imorgon blir det nog lite visning av hästar.

Nu ska jag städa lite och finna en outfit inför kvällen, ingen aning om vad jag ska ha på mig...

Röyksopp- Vision One


Love Linn


Kommentarer
Postat av: Louise

Ha en fantastisk kvæll och svæng dina lurviga før mig oxå !!



sv;

- Jag ringer dig i veckan! Vi skall planera och dessutom ta i med hårdhandskarna mot mr Paul !

2010-06-12 @ 14:46:13
URL: http://formone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0