Godmorgon!!

Precis käkat frukost och ska ut och rida alla vilddjuren(fellow är dock inget vilddjur, men ska ridas ändå). Träningen på gymmet igår gick bra, körde ben och axlar eftersom att det var ett tag sedan. Var hemma vid halv 9 matade hästarna vid 9 och slappade fram till 11. Skönt att ta det lite lugnt. Jobbet gick bra igår, Dancy åker hem på torsdag så sista gången jag rider henne blir på onsdag.

Haft riktigt konstiga drömmar sista tiden, igen. Drömde i helgen att jag och Niklas(min bror) var med i ett datorspel. I natt drömde jag också något annat konstigt.

Ska försöka lägga in videon senare, ingen aning om hur kvalitén blev.

Får bli en videon från när jag och Lucky lekte i ridhuset för över ett år sedan.


Love Linn

Kommentarer
Postat av: Louise

sv:

- Han ær mer æn grym! :D

2010-06-01 @ 19:14:14
URL: http://formone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0