?

Fattar inte varför jag ens drog till gymmet innan, min träningsvärk från igår var olidlig och jag hade ingen att träna med. Tränade knappt i en halvtimme sen stack jag hem haha. Matade hästarna när jag kom hem och nu äter jag en macka, kokar två ägg också.

Har så fullt upp nuförtiden,imorgon blir det jobb, hovslagaren, rida, studentfirande hos agnes. Helgen är fullspäckad med andra trevligheter. Känns som om det var evigheter sedan jag träffade mina norska vänner...

Nästa torsdag blir det jägersro igen och då ska jag rida själv. Dock inte tävla men ska värma klapp till kisse som ska rida en god galop efter att Troll tävlat. Trollet måste ha sällskap ner så då måste någon underhålla Klapp när hon springer så det blir jag. :)



Nu ska jag faktiskt hoppa in i duschen sen sova, hade tänkt rida alla hästarna imorgon innan Olle kommer. Ska jobba halv 1. Olle ska komma kl 12, men känner jag honom rätt kommer han säkert redan kl 11. Det är bara Fellow & Phiis som ska skos, inga problem. Alla hästarna här är snälla att sko, bara Lucky som är lite rädd.

Go'natt på er allihopa, sköt om er och var vänliga mot varandra. Love Linn

Kommentarer
Postat av: lisen

Är det din hovslagare som heter Olle?

Är det Olle som jobbar på Hbg djursjukhus?

:)

2010-06-14 @ 12:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0