dryyygt.

Det är så sjukt jävla drygt, gått och blivit sjuk. Hade min värsta natt ever i natt. Sov kanske två timmar? Gick upp kvart i 4 och tittade på tv till halv 7 eller ngt, sen somnade jag. TACK GODE GUUUUD!!!! Är så sjukt trött och jag hatar verkligen att vara sjuk.

Kröp ungefär ut i stallet för att mocka och ge hästarna mat. Nu känner jag mig inte så pigg längre. Skulle jobbat idag med det blev såklart inget, fick SMS om att Troll stod på tre ben idag också. Så himla tråkigt. Hon sprang ju riktigt bra igår och nu är hon jättehalt. Hoppas bara att det löser sig på ett bra sätt. Trollet är så himla go. Värsta fall är det väl en senskada eller ngt, hoppas verkligen inte det.

Vill ut och rida men finns ingen möjlighet att jag klarar det idag. MÅSTE rida Lucky imorgon i alla fall.

Hero hoppade sjukt höööögt för några veckor. Andra gången han hoppade så inte fy skam.


Less love from Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0