yes

Godmorgon, är lite seg idag. Hästarna kom ut vid halv 9, sen mockade jag och bytade vatten i hagarna. Ska snart käka något sen börja pyssla lite här hemma. Phiis & Lucky ska bli ridna idag och Fendi ska också sysselsättas, antingen med promenad eller något annat mysigt.

Hmm ska jag göra lite pannkakor till frukost? Yummi, det låter gott.

Ganska skönt att vara ensam hemma också, det blir en helt annat mysighet, saknar bara att ha en hund här hemma som man skämma bort och gosa med.

På tal om ingenting: Men ofta jag har blivit stucken av något på kinden?!

Jag och Rebecka från balen i trean. Rätt snygga om jag får säga det själv :D


Love Linn


Kommentarer
Postat av: Sara Wahlund

Sv: Tack :) Hon är mitt lilla hjärta, hoppar som tusan.. känns så surt att behöva sälja henne... vet inte om jag säljer fel häst.. men jag tror Chappe är den rätta för mig.. tror..

2010-07-02 @ 10:55:51
URL: http://stallgrasma.blogg.se/
Postat av: Julia

LINN! fick lite smått panik när jag insåg att du skulle rida i falsterbo imorgon och jag inte hunnit säga lycka till. MEN var det inte du som sa att falsterbo kunde ta sig i röven? ;) HAHA :D iallafall.. LYCKA TILL och rid som tusan så jag får se dig på onsdag! :D

2010-07-02 @ 18:04:25
URL: http://juliiaaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0