Snygging

Seriöst, jag brukar inte tycka danskar är särskilt snygga(inget illa menat, bara är så), men Rasmus Seebach är riktigt grann!!!



Han får gärna komma hem till mig och göra en akustisk version av "Engel", hur underbart vackert hade inte det varit?! Jag tror faktiskt att jag hade smält.

Ridningen gick riktigt bra idag hos Gunilla, Telli (robin z hästen) hade tappat en sko så han fick vila, red Heartbeat- och Emmertonavkomman. Båda två fick hoppa, de är 3, respektive 4år. Emmis som är fyra hoppade riktigt bra och jag tror Gunilla komma lägga upp en videon från dagens hoppning idag på youtube. Så fort jag ser att hon gjort de ska ni få se. Han har lite speciell teknik, men han är rädd om sig och är väldigt orädd för olika typer av hinder. Redan som treåring hoppade han vatten och mur. Dock vattenmatta, men ändå.

Imorgon ska Fendi få gå i roundpenen, Phiis ska nog få vila efter 4dagars motion, beror på hur länge de kan stå ute. För måste de komma in innan 12 får han gå en liten tur på kvällen eller så. Idag fick de komma in halv 3 så det var helt toppen!! Lucky får en lite lugnare runda i skogen imorgon, han fick ett ordentligen markarbetspass på ängen idag. Pigg och glad och det var super latjo! Han är one of a kind!

Mamma och Lucky <3
Svalkande leopardfärgad handduk är nice!! ;)


Love Linn

Kommentarer
Postat av: Jannica Stefansson

Ja, Mimmi går lilla hottie stora :) jadå nästa år då så! Lucky är väl bara 7år också? Puss

2010-07-30 @ 06:14:49
URL: http://janniiicas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Jag trodde med de var en Bruno D när hon skrev så´men på "knapparna" på sadeln så står det BH med snirkliga bokstäver.. Men jag hittar inget mörke som heter de?? Jobbigt haha, men jag älskar sadeln, o så snygg den är :) hihi



Jag gillar handuken ;)

2010-07-30 @ 10:50:44
Postat av: Sara Wahlund

De var jag som skrev förra kommentaren ;)

2010-07-30 @ 10:51:36
URL: http://stallgrasma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0