Snygg..

Jag fullkomligt ääälskar Beverly Hills, det är ju riktigt trevligt att titta på Jason Priestley också haha. Sjukt snygg!



Dagen har hittills varit precis som vanligt, dock var det extremt mycket insekter idag och hästarna var helt desperata att få komma in. Speciellt på Phiis... Det var säkert 5 st stora hästarbromsar på honom, plus 20 st vanliga bromsar. Blev själv stucken 3ggr vara när jag skulle hämta honom. Det är helt fruktansvärt och jag hatar verkligen att bo här. :(

Ikväll är det bara jag och mamma hemma, så blir lite girls night. Ska rida ikväll också, precis som vanligt. Men phiis ska inte bli riden, han kändes inte alls bra... Blir så uppgiven.

Aja Lucky kändes i alla fall super super super! Riktigt fin var han, längtar till nästa tävling. Fendi fick vila igår efter flera dagars träning. Idag ska han få gå på en promenad, han börjar bli riktigt trevlig nu, helt mysig, snäll och lugn fast ändå mer upptaggad när det gäller.

Love Linn

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Usch så jobbigt med krypen...! När brukar det bättra sig? Framåt hösten?

2010-07-16 @ 17:15:04
URL: http://sosigog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0