Sadeln

Måste bara meddela att sadeln var helt underbar att rida i och Lucky gick helt fantastiskt. Jag tror han blev glad över den. :) Fendi verkade lite avundsjuk och försökte bita i den genom gallret, du får nog vänta med att få en fin sadeln som är utprövad tills du visat dig lite mer gubben ;)

Ja, som sagt var Lucky fin igår, Phiis var sjuuukt stark och jag måste få tag i ett babypelham eller så. Ska höra med Elina om hon har något bett som vi kan prova. Har verkligen ingen chans när han drar iväg. Fendi fick gåpå en lång promenad igår, säkert en timme. Trött blev han och han skötte sig faktiskt väldigt bra, träffade Johan & Kisse ute också. Båda två tycker att Fendi är jättefin, men det är nog mest för att han ser ut som ett ädelt fullblod, haha.

Fendi från en promenad förra veckan.


Love Linn

Kommentarer
Postat av: Frida

jag har ett gummipelham utan kärna om du vill prova ett sånt?

2010-07-08 @ 12:56:53
URL: http://fridastuhr.blogg.se/
Postat av: Frida

tror inte det är så lätt att tugga isönder, hade det på min ponny som i princip åt upp sina "äpplebett" osv men blev aldrig ens ett märke i detta :) det är ju bara att prov och se om du vill.

2010-07-08 @ 17:44:24
URL: http://fridastuhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0