Morgon

Lugn morgon, har redan mockat och gjort allt i stallet. Peppar peppar så står hästarna fortf. ute. Själv sitter jag och bloggar samtidigt som MTV är igång på tvn. Synd att säga det men det är skönt att det "bara" är 23grader idag och lite blåst.

Längesedan jag tipsade om någon låt nu. Har inte haft tid att hitta något nytt så isf får jag tipsa om något gammalt bra.

Här kommer några gamla godingar.
Simon and Garfunkel - The boxer


R.E.M - losing my religion


The Offspring - You're gonna go far, kid


Love Linn

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, har bara en liten fråga, varför kommer dina hästar in så tidigt? är du nu på sommaren när det är varmt på dagen eller blir dom stirriga om dom är ute för länge ? Bara en sak jag funderat på :P

2010-07-15 @ 15:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0