Mmmhm

Precis varit ute och cyklat en timme, vet inte helt hur långt det blev för cyklade en annan runda idag. Men blev väl mellan 2 och 3mil skulle jag tro. Cyklade i linne så har väl förbättrat på min härliga bonna-bränna. Ska i vilket fall som helst snart börja laga middag till mig, mamma & niklas.

Ska ut och rida Phiis & Lucky senare, promenad med Fendi i guess.

Phiis var jäkligt fin igår, skulle bara prova Luckys sadel på honom och han blev helt förändrad. Ska se om det bara var tillfälligt eller om det verkligen var sadeln som gjorde honom så fantastisk igår, därför ska han få ha Luckys sadel idag också.

Lucky fick klättra igår, svettigt men nyttigt. Han känns väldigt påverkad av värmen eller något, är allmänt seg nuförtiden.

Fendi slet säg igår och stod mestadels på bakbenen, jag var inte på humör heller så vände och gick hem. Idag blir det andra bullar för den kaxiga lilla skrutten haha.

Phiis för ett tag sedan.


Love Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0