Jaoop

Sitter här i soffan och degar nu, det är beverly hills på tv och jag har precis cyklat min dagliga runda. Pressade mig själv ordentligt idag och det känns nu efteråt, eller ja, det kändes verkligen under turen också haha.

Det dröjer inte länge nu tills mina norska härliga vänner kommer tillbaka från sina "sommarlov". Blir härligt att få träffa dem idag och det ska också bli härligt att komma igång med gymträningen. Jag kommer ju knappt att vara död efter några pass där, haha.

Ska ut och rida och gå promenad senare efter att jag käkat middag med familjen. Ska ta med mamma ut på promenaden också så hon får lite motion.



Love Linn

Kommentarer
Postat av: Louise - Från flygplan till hästrygg ToR

sv;

-1000-tack vännen !



Vi måste ses snart, jag har semester denna veckan ut! Kan vi inte hitta på något galet om du har tid? <3

2010-07-27 @ 16:34:03
URL: http://formone.blogg.se/
Postat av: Jannica Stefansson

Tack så mycket :) han gör det så otroligt lätt egentligen, så svårt med honom och hans mun, ena gången blir han stark oavsett bett och som den 145 går han så bra på ett novabett, märklig häst. Hoppas vi ses ute på ngn tävling snart :)

2010-07-27 @ 16:45:53
URL: http://janniiicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0