Inkommen

Precis inkommen från stallet, hade egentligen ingen ork att rida, men som tur var red jag Lucky ändå och blev på jättebra humör. Helt sjukt vad den hästen kan göra en glad, hans positiva energi smittar av sig verkligen!

Blev jätteglad när jag kom in här och såg ytterligare en kommentar från farfar, farfar rockar, grymt att han kan kommentera allt och så här!

Inte länge nu tills normännen är hemma, på söndag kommer dem tror jag bestämt. Och som jag har längtat. :)

Igår satt jag och lyssnade lite på spotify, har innan försökt att lyssna på Korn men inte fastnat. Men igår kom vändpunkten i mitt Korn-liv haha. Hörde en grymt bra låt. Måste bara dela med mig av den till er.



Love Linn

Kommentarer
Postat av: Lotta

haha det är min favolåt med dom.. har väl någon mer som funkar men den är lätt bäst :D

2010-07-30 @ 22:32:20
URL: http://hastfotografen.webblogg.se/
Postat av: Josefine Friberg

och vi MÅSTE träffas snart! nu är det längesen igen :( och jag saknar det så himla mycket!! puss love you

2010-07-31 @ 09:05:42
URL: http://josefinefriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0