De de dde deee ee , ja ingen vettig rubrik.

Alltså kan knappt beskriva hur gott det är med müsli och yoghurt, det är bannemej mycket bättre än alla sötsaker i hela världen. Jag är besatt!

Nog pratat om det,framstår ju som matfixerad? Är jag kanske det? Aja whatever.

Lucky kändes bra idag, hoppade inte alls lika mycket till vänster och var hyffsat pigg. Det var 25grader och klockan var ändå 20.00, det är sjukt. Att Lucky ens pallar hoppa i den värmen. Skoningen hos Olle gick också bra, lite rädd som vanligt men det löste sig. Olle sa ungefär såhär efter ett tag " vafan höll du på med i falsterbo? problem med avståndsbedömningen eller?" fattar varför han sa så, håller med. Hade nästan glömt bort det(eller förträngt) men lite salt i nyupprivet sår är väl bra...

När Lucky hade blivit skodd på två hovar kommer ingen mindre än Anders Richard in i stallet, haha det var som fan ungefär. Anders Richard är Phiis gamla veterinär från Region Djursjukhuset i Helsingborg. Han bara "Heej, här var det kändisar!!" Sjukt att han kände igen oss, var ungefär 2år sedan Phiis var där på sitt sista besök, haft honom på Lucky en gång också när han var lite fylld i ena benet. Enligt mig är Anders Richard den allra bästa veterinären i HBG, eller ja nu kom det ju fram att han slutat, men han VAR i alla fall den bästa.

Det var så skönt att få svar på en del frågor som både jag och mamma haft sista tiden ang. Phiis bakhas och Luckys överben. Anders tog en titt på Luckys mega överben och tyckte inte att vi skulle göra något åt det, så länge han inte haltar.

Imorgon ska jag damma av en av cyklarna här hemma, har nu den senaste tiden cyklat på världens sämsta cykel. Den har inga bromsar och för mycket dämpning(dämpning är inget som gynnar asfaltscykling). Ska se om pappa och jag kan fixa däcket på den lite snabbare mer slimma cykeln! Sen blir det full fart. Har som ambition att cykla till klippan och hem igen om ett tag. Blir ca 4-5mil sammanlagt, underbart!

Anders


Enjoy life my friends, love Linn

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh müsli är såå äckligt :p vanliga flingor som legat i mjölken i typ tio min så det bara är en gegga av det ska det va ;)

2010-07-21 @ 23:17:37
Postat av: Sofia

helgen var hemsk. och nu ska vi till veterinären med honom. han beter sig inte som vanligt och bara stannar på oxrar :(

2010-07-21 @ 23:32:44
URL: http://kumpumaki.blogg.se/
Postat av: Sara-Linnea

Hej. Har en hel del begagnad hästutrustning till salu på min blogg, ta en titt vetja! Har allt från träns, benskydd, hjälmar och täcken. Alla produkterna är av välkända märken och i fint skick.



Mvh Sara-Linnéa

2010-07-22 @ 00:09:08
URL: http://hastsakersaljes.webblogg.se/
Postat av: Jennie

testa mjölk, havrefras, banan och jordgubbar! det är mums!

2010-07-22 @ 12:02:30
URL: http://carlijo.blogg.se/
Postat av: O.

Hej! Jag tycker även som du att Anders är världens bästa veterinär! fick höra i dagarna att han slutat! vilket gjorde mig väldigt ledsen! fick du fram något om vad han skulle göra nu?

2010-08-26 @ 22:43:02
Postat av: Linn

Nej jag har ingen aning, tyvärr... Tror inte han ska vara veterinär längre, men jag vet inte säkert. :(

2010-08-26 @ 23:02:55
URL: http://linnskjetne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0