Träningsdagbok...

Precis fyllt i min träningsdag för igår och i förregår. Skrev också lite kort om dagens träning, fanns inte så mycket att skriva om, tråkigt nog. Åkte bara skidor i 40min, det var mörkt, blåsigt, snöigt och tråkigt. Hade varit kul att träna med någon, menmen finns inte en aktiv jävel i närheten av mig. Mer aktivitet nere i byn till och med. Imorgon är det verkligen ett måste att kunna ta sig till gymmet. Ska promenera om jag så måste. Tar säkert en timme att gå, men men. En kompis till mig har i alla fall gjort mig lite gladare, han skickade flera låtar med Angels & Airwaves, gillas mycket. Ska nog lägga in dem på mobilen, för nästa vecka är båda min träningskompisar bortresta så då ska jag vara alldeles själv på gymmet. Bööööla. 

Red ut på Phiis och Lucky imorse innan helvetet bröt ut här hemma, Lucky var fin i början, men sen i galoppen ville han bara dra iväg, tror att det var pga snön, han hatar när jag det kommer saker från himmlen. Gick som en damsugare ungegfär. Phiis var duktig, hoppade till och med över en stock. Lätt som en plätt sa Phiis och hoppade en halvmeter över. Haha! Skulle rida fellow, men då kom snöovädret! Som vi alla älskar, inte. Satte ut hästarna någon timme i hagen bara för att de skulle få komma ut en sväng. Sen när jag skulle hämta fellow, gnäggade han och sprang mot mig. Rätt sött! 

Hade ett sjukt sockersug nu på kvällskvisten så jag kräkade en näve med russin. Sött och gott. Bättre än godis och andra onyttigheter. Nu ska jag i alla fall lägga mig i min säng och sova, skönt att få sova ut ordentligt. Godnatt och sov gott!

Bild från förra sommaren på mig och Fellow.


Love Linn

Kommentarer
Postat av: Maja

Sv; Tack! Jo, hon kan när hon vill X)

Hoppas att hon kan hålla sig så lugn på onsdag också, haha!



Superhärlig bild verkligen!

2010-01-27 @ 21:57:07
URL: http://jagblirsnartvansinnig.blogg.se/
Postat av: mum

Kolla länken, fantastisk häst!!!

http://www.stallruneberg.se/sida9.html



2010-01-28 @ 13:04:28
Postat av: Louice Råå

vart tränar du? :)

2010-01-30 @ 00:41:01
URL: http://louiice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0