Problem?

Verkar va problem på bloggen idag, inte så ovanligt. Ganska ofta det händer att det klabbar här?

Känns dumt att säga, men det var ett riktigt härligt väder idag(vaaaa? Vad säger jag?!?!?!!?) nej men faktiskt, det var strålande sol ute och snön var helt orörd där jag red på hästarna. En skön känsla, var bara 2minus eller ngt med.(Jag vet jag har nog blivit sjuk, fått hästinfluensa eller liknande.) Men jag HATAR ändå snön och kylan, speciellt när man har häst. Men nu ska jag inte glida in på det hat-ämnet nu.

Hörde en riktigt rolig sak på P3 idag, Henrik Torehammar snackade om Obamas tal från igår, hahah det var riktigt roligt. Torehammar är störtskön. Så fort jag har möjlighet lyssnar jag på P3, de har bra musik och vettiga disskusioner, har man tur kan man lära sig ett och annat med ;) Svårt eftersom att jag är den personen som vet mest här i världen, haha. Eller inte. Jag lär mig verkligen något nytt varje dag, hellre de än att allt man hör blir som en upprepning av ngt man redan vet?

Snart kommer mammi och bror hem från jobbet och då ska vi käka mat. Ska bli gott med lite i magen, efter det bär det av till träning, wie!! Efterlängtat, jaaa! Ska nog köra bröst, axlar och mage idag. Lite traps också om jag är flitig. Imorgon får jag personligträning igen, det är den bästa träningen och det mest effektiva. Roligaste med, mycket roligare att göra övningarna med någon annan.

Tog lite kort på hästarna idag med, men solen hann nästan gå ner innan jag hade kommit ut med kameran, haha. Lyckat! Jag är lika misslyckad som vanligt, när ska det bli någon som helt ordning på mitt liv?


Kommentarer
Postat av: Veronica

Åh, mitt hjärta bultar för P3, den kanalen är mitt liv.

2010-01-29 @ 11:09:22
URL: http://todayiamfeelingthis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0