Ohyeah jag är bäst

Sitter här och har precis sett en dokumentär om Järvsöfaks, helt otroligt har han varit. Tänk att få ha en sån häst? Magiskt.

Ska i alla fall hoppa in och duscha nu innan jag lägger mig, var nere och tränade innan, det var jag och 4 andra norrmän. Riktigt roligt var det. Killarna där tycker jag är stark, undra om man ska ta det positivt eller negativt haha. Tror jag tar det positivt, imorgon ska jag ut och löpa en lång runda, längre än förra lördagen så skulle väl tippa på att det bli runt 1mil imorgon. Ska lägga in Angels & Airwaves låtarna på min telefon så det blir nog inga problem alls. Kopplar bara bort och vipps så har jag sprungit klart. Jag tror min fot klara det med, var ju en idiot som gjorde så jag vrickade den i brottarlokalen igår. Blir så trött på en del människor som inte fattar ngt. Aja, nog snackat om det.

Måste nog köpa MUSE skiva så vi kan lyssna på den på gymmet nästa gång haha. Är så trött på de uttjatade låtarna som tex "no stress" och "infinity". Jag är nog den enda som skulle kunna träna till ballader, haha för jag anser att träningen inte sitter i musiken, bara det är något bra att lyssna på i pauserna så är jag glad. Så spela gärna något som inte är uttjatat. Hör ändå inte något eller ser ngt när jag gör min övning så jag blir inte "peppad" av en viss sorts musik. Finns säkert andra som blir det.

Lucky som Bucasmodell igår ;)


Sov gott, love Linn

Kommentarer
Postat av: Jennie

Snygging!

2010-01-29 @ 23:20:16
URL: http://dresssyrryttaren.blogg.se/
Postat av: sandra

Sv: Att vara snygg på gymmet är ju en av de viktigaste sakerna att tänka på, haha ^^Det ska liksom inte vara något halv dant. Du är en riktig hurtbulle du Linn, man känner sig nästan otränad när man läser hur mycket du tränar! Grymt jobbat =)

2010-01-29 @ 23:45:07
URL: http://teamjohansson.blogg.se/
Postat av: louice Råå

GUUUD vilket fint täcke :D

2010-01-30 @ 00:36:20
URL: http://louiice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0